Forbrukeratferd (ebok) av Asle Fagerstrøm, Ra
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Asle Fagerstrøm (forfatter), Ragnhild Eg (forfatter), Magne Johannessen (forfatter), Nina Vogt (forfatter)

Forbrukeratferd ebok

420,- Veil. pris: 479,-Spar: 59,-
(0)
Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin. Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis. Målgrupp…
420,- Veil. pris: 479,-Spar: 59,-
Forfattere Asle Fagerstrøm (forfatter), Ragnhild Eg (forfatter), Magne Johannessen (forfatter), Nina Vogt (forfatter)
Forlag Gyldendal
Utgitt 22 januar 2020
Sjangrer Økonomi og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205536906
Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin. Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis.