Markedsføringsloven (ebok) av Tore Lunde, Ing
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Tore Lunde (forfatter), Ingvild Mestad (forfatter), Terje Lundby Michaelsen (forfatter)

Markedsføringsloven ebok

500,- Veil. pris: 559,-Spar: 59,-
(0)
Markedsføringsloven med kommentarer foreligger nå i andre utgave, og gir en oppdatert og betydelig utvidet framstilling av reglene om markedsføring i lys av rettsutviklingen siden forrige utgave. Boken er et nødvendig verktøy for alle som arbeider med markedsføringsrett i praksis. Markedsføringsloven med kommentarer inneholder omfattende merknader til og analyser av markedsføringslovens bestemmelser. Loven gir viktige bestemmelser om forbrukerbeskyttelse, blant annet vern mot urimelig, vill…
500,- Veil. pris: 559,-Spar: 59,-
Undertittel med kommentarer
Forfattere Tore Lunde (forfatter), Ingvild Mestad (forfatter), Terje Lundby Michaelsen (forfatter)
Utgitt 20 januar 2015
Lengde 425 sider
Sjangrer Jus, Fagbøker
Språk Bokmål
Format pdf
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205483163
Markedsføringsloven med kommentarer foreligger nå i andre utgave, og gir en oppdatert og betydelig utvidet framstilling av reglene om markedsføring i lys av rettsutviklingen siden forrige utgave. Boken er et nødvendig verktøy for alle som arbeider med markedsføringsrett i praksis. Markedsføringsloven med kommentarer inneholder omfattende merknader til og analyser av markedsføringslovens bestemmelser. Loven gir viktige bestemmelser om forbrukerbeskyttelse, blant annet vern mot urimelig, villedende og aggressiv markedsføring. Bestemmelsene utgjør viktige rammevilkår for næringsdrivendes aktiviteter i markedet.