
Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Markedsføringsrett i et nøtteskall (Nøtteskallserien) ebok
349,-
Boken gir en grunnleggende, rask og oversiktlig innføring i markedsføringslovens regler, samt en oversikt over spesiallovgivning som oppstiller krav til næringsdrivendes markedsføring, blant annet angrerettloven, ehandelsloven og finansavtaleloven.
Denne oppdaterte utgaven tar opp mange nye dommer fra EU-domstolen og norske domstoler samt en rekke vedtak fra Markedsrådet - blant annet om markedsføring i sosiale medier. Den tar også opp flere av EUs vedtatte endringer i direktiver og forordninge…
Ebok
349,-
Forlag
Gyldendal
Utgitt
26 oktober 2020
Lengde
251 sider
Sjanger
Jus, Fagbøker
Serie
Nøtteskallserien
Språk
Bokmål
Format
pdf
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788205542945
Boken gir en grunnleggende, rask og oversiktlig innføring i markedsføringslovens regler, samt en oversikt over spesiallovgivning som oppstiller krav til næringsdrivendes markedsføring, blant annet angrerettloven, ehandelsloven og finansavtaleloven.
Denne oppdaterte utgaven tar opp mange nye dommer fra EU-domstolen og norske domstoler samt en rekke vedtak fra Markedsrådet - blant annet om markedsføring i sosiale medier. Den tar også opp flere av EUs vedtatte endringer i direktiver og forordninger som regulerer markedsføring og forbrukerbeskyttelse, blant annet de nye og skjerpede felleseuropeiske reglene om håndheving av forbrukervernlovgivning.
Podcast med forfatteren av boken.