Mobissen tar turen til Rallarvegen (ebok) av
Legg til i ønskeliste

Mobissen tar turen til Rallarvegen (Kjetill.M.Moberg på tur i Norge #5) ebok

20,-
(0)
Turen til Rallarvegen Turen til Rallarvegen skjedde egentlig litt ut av det blå, og var ikke helt planlagt. Men det er det jo mye som ikke var i år, da målet var kun å stå på sup brett hele Haldenvassdraget 105km. Men det ble så mye mye mer enn bare det: 105km på sup var unnagjort på 3 dager, og padlet ikke tilbake da det var sterk motvind, noe som skulle vare i flere dager. Pakket da sammen, bestilte taxi og satte nesen hjemover. Ble hjemme 2 dager, for å vaske litt klær før turen gi…
20,-
Undertittel Mobissen på tur i Norge 2017
Forfattere Kjetill Mobissen Moberg (forfatter)
Lengde 356 sider
Sjangrer Reise, Trening og fritid, Helse, livsstil og fritid
Serie Kjetill.M.Moberg på tur i Norge
Nummer i serie 5
Språk Bokmål
Format pdf
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN
Turen til Rallarvegen Turen til Rallarvegen skjedde egentlig litt ut av det blå, og var ikke helt planlagt. Men det er det jo mye som ikke var i år, da målet var kun å stå på sup brett hele Haldenvassdraget 105km. Men det ble så mye mye mer enn bare det: 105km på sup var unnagjort på 3 dager, og padlet ikke tilbake da det var sterk motvind, noe som skulle vare i flere dager. Pakket da sammen, bestilte taxi og satte nesen hjemover. Ble hjemme 2 dager, for å vaske litt klær før turen gikk i retning Haugastøl og Rallarvegen. Været var nydelig, og var helt perfekt. Tok livet med ro oppover, kaffen var med og noe å tygge på kjøpte jeg underveis. Da jeg kom et godt stykke oppover, fant jeg en rasteplass men en utrolig utsikt. Ikke nok med det så var det en stor innsjø, og blikkstille vann. Hva hadde jeg i bagasjen??? Helt riktig SUP brettet mitt. For å si det sånn, det ble en god time med SUP på denne innsjøen. Men turen måtte jo gå videre, for det var jo ikke dette jeg var på tur for å gjøre. Så det ble oppover og nedover fjell, til jeg endelig kom til Geilo. Jeg måtte jo ha mere kaffe, og en tur innom butikken og fylle opp litt. På handle listen stå selvsagt: Litt øl (har jo ferie), nøtter, sjokolade og pottis, alle viktig for å få i seg nok kalorier. For jeg har lært at på så lange økter som jeg har, er det utrolig vanskelig å få i seg nok.