Raketter og rebeller (ebok) av Monna Nordhage
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Monna Nordhagen (forfatter), Kirsti Rogne (forfatter)

Raketter og rebeller ebok

376,- Veil. pris: 429,-Spar: 53,-
(0)
Denne boken om merkevarestrategi inneholder nye metoder og verktøy som er tilpasset vår tid. Bruk dem når du vil posisjonere en merkevare så den står tydelig frem på konkurransearenaen. Gi merkevaren en personlighet folk kan identifisere seg med. Gi folk gode grunner til å bli lojale støttespillere som heier på merkevarens prosjekt. En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere å rekruttere de flinkeste folkene, og fører til at virksomheten verdsettes høyere. Dette er en fagbok og en verk…
376,- Veil. pris: 429,-Spar: 53,-
Undertittel strategi for ledere og andre som vil bygge merkevarer folk bryr seg om
Forfattere Monna Nordhagen (forfatter), Kirsti Rogne (forfatter), Vegard Aspelund (illustratør), Oliver Riches (illustratør), Truong Vu Pham (illustratør)
Forlag Fagbokforl.
Utgitt 3 mars 2017
Sjangrer Økonomi og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788245022254
Denne boken om merkevarestrategi inneholder nye metoder og verktøy som er tilpasset vår tid. Bruk dem når du vil posisjonere en merkevare så den står tydelig frem på konkurransearenaen. Gi merkevaren en personlighet folk kan identifisere seg med. Gi folk gode grunner til å bli lojale støttespillere som heier på merkevarens prosjekt. En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere å rekruttere de flinkeste folkene, og fører til at virksomheten verdsettes høyere. Dette er en fagbok og en verktøykasse for dem som synes det er verdt å grave litt dypt for å sikte skikkelig høyt. Monna Nordhagen er strategidirektør i Scandinavian Design Group, fagbok-lesoholiker og seriegründer. Hun har en MBA fra BI og har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Hun er foredragsholder og kursleder både for kunder og andre som brenner for innovasjon, merkevare og entreprenørskap. Kirsti Rogne er filolog med hovedfag i engelsk fra Universitetet i Oslo. Hun har jobbet internasjonalt med merkevarer i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling og kommunikasjon siden 2000, senest som rådgiver og tekstforfatter i Scandinavian Design Group. Hun jobber som frilansskribent i Oslo.