Raketter og rebeller (ebok) av Monna Nordhage
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Monna Nordhagen (forfatter), Kirsti Rogne (forfatter)

Raketter og rebeller ebok

341,- Veil. pris: 389,-Spar: 48,-
(0)
Næringslivets erfaringer er en god måte å forstå teori på. Det er nyttig med "historier fra virkeligheten". Elisabeth Falck, Institutt for markedsføring, BI Jeg liker boken kjempegodt! Anbefaler den til studenter og andre som er opptatt av merkevarebygging. Boken forklarer komplisert teori på mer forståelige måter. Cecilie Staude, Institutt for markedsføring, BI I denne boken får du først og fremst et skikkelig godt verktøy til din bedrift, enten du er startup, spinnoff, skal reposisjonere el…
341,- Veil. pris: 389,-Spar: 48,-
Undertittel strategi for ledere og andre som vil bygge merkevarer folk bryr seg om
Forfattere Monna Nordhagen (forfatter), Kirsti Rogne (forfatter), Vegard Aspelund (illustratør), Oliver Riches (illustratør), Truong Vu Pham (illustratør)
Forlag Fagbokforl.
Utgitt 3 mars 2017
Lengde 267 sider
Sjangrer Økonomi og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Adobe DRM
ISBN 9788245022254
Næringslivets erfaringer er en god måte å forstå teori på. Det er nyttig med "historier fra virkeligheten". Elisabeth Falck, Institutt for markedsføring, BI Jeg liker boken kjempegodt! Anbefaler den til studenter og andre som er opptatt av merkevarebygging. Boken forklarer komplisert teori på mer forståelige måter. Cecilie Staude, Institutt for markedsføring, BI I denne boken får du først og fremst et skikkelig godt verktøy til din bedrift, enten du er startup, spinnoff, skal reposisjonere eller har ideer som må til marked for å gjøre deg fet. Jøran Orstad Johnsen, seniorrådgiver, Innovasjon Norge Lesverdig, tydelig og viktig bok fra Norges sannsynligvis beste merkevarespesialist/brandbygger Truls Berg, IT-gründer, forfatter og redaktør, Innovation Forum Norge Denne boken om merkevarestrategi inneholder nye metoder og verktøy som er tilpasset vår tid. Bruk dem når du vil posisjonere en merkevare så den står tydelig frem på konkurransearenaen. Gi merkevaren en personlighet folk kan identifisere seg med. Gi folk gode grunner til å bli lojale støttespillere som heier på merkevarens prosjekt. En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere å rekruttere de flinkeste folkene, og fører til at virksomheten verdsettes høyere. Dette er en fagbok og en verktøykasse for dem som synes det er verdt å grave litt dypt for å sikte skikkelig høyt. Monna Nordhagen er strategidirektør i Scandinavian Design Group, fagbok-lesoholiker og seriegründer. Hun har en MBA fra BI og har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Kirsti Rogne er filolog med hovedfag i engelsk fra Universitetet i Oslo. Hun har jobbet internasjonalt med merkevarer i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling og kommunikasjon siden 2000. Les anmeldelse av boken i GRID Raketter og rebeller foreligger også som papirbok.