Retorikk og merkevarebygging (ebok) av Hans-I
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Hans-Ivar Kristiansen (forfatter)

Retorikk og merkevarebygging ebok

99,-
(0)
Merkevarebygging er en tenkemåte for å synliggjøre et mål som ligger framover i tid og utenfor øyeblikket. Altså en strategisk og kontekstuell innretning. Den har en indre struktur og oppbygning, men målet ligger utenfor dette. Slik likner det på intensjonell språkbruk eller retorikk. Merkevaren bør være i stand til å synliggjøre sitt særpreg, mens retorikken skal ha et kognitivt gjennomslag. Områdene retorikk og merkevarebygging ser ut som akkurat det samme, og er grunnleggende sett basert på …
99,-
Undertittel en håndbok
Forfattere Hans-Ivar Kristiansen (forfatter)
Forlag Forlag1
Utgitt 1 november 2013
Sjangrer Språk og ordbøker, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788282850766
Merkevarebygging er en tenkemåte for å synliggjøre et mål som ligger framover i tid og utenfor øyeblikket. Altså en strategisk og kontekstuell innretning. Den har en indre struktur og oppbygning, men målet ligger utenfor dette. Slik likner det på intensjonell språkbruk eller retorikk. Merkevaren bør være i stand til å synliggjøre sitt særpreg, mens retorikken skal ha et kognitivt gjennomslag. Områdene retorikk og merkevarebygging ser ut som akkurat det samme, og er grunnleggende sett basert på samme hensikt: Å synliggjøre på lang sikt, i den hensikt å skaffe seg en posisjon som er større enn selve produktet.