Sosiale medier fra innsiden og ut (ebok) av P
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Peggy Simcic Brønn (forfatter), Ove Dalen (forfatter), Ingri Furuly Eriksen (forfatter), Bjørn Fremmersvik (forfatter), Bente Kalsnes (forfatter), Lene Pettersen (forfatter), Kari Vestgarden (forfatter), Terje Vullum (forfatter)

Sosiale medier fra innsiden og ut ebok

236,- Veil. pris: 269,-Spar: 33,-
(0)
Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger e…
236,- Veil. pris: 269,-Spar: 33,-
Undertittel intern samhandling og dialog
Forfattere Peggy Simcic Brønn (forfatter), Ove Dalen (forfatter), Ingri Furuly Eriksen (forfatter), Bjørn Fremmersvik (forfatter), Bente Kalsnes (forfatter), Lene Pettersen (forfatter), Kari Vestgarden (forfatter), Terje Vullum (forfatter)
Forlag Kommuneforl.
Utgitt 14 november 2012
Lengde 158 sider
Sjangrer Media og kommunikasjon, Fagbøker
Språk Multiple languages
Format epub
DRM-beskyttelse Adobe DRM
ISBN 9788244621700
Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger en sterk organisasjon og et godt omdømme fra innsiden og ut? Dette er en praktisk fagbok om bruk av web 2.0-teknologi i internkommunikasjonen. Den inneholder både faglig kommunikasjonsteori, praktiske råd for å engasjere ansatte samt eksempler og erfaringer fra virksomheter som har tatt i bruk Enterprise 2.0.