
Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Sosiale medier i all offentlighet ebok
236,-
Boka diskuterer etiske og juridiske problemstillinger ved offentlige virksomheters deltakelse i sosiale medier, samt gir eksempler på hvilken nytteverdi den kan ha. Boka henvender seg til kommunikasjonsmedarbeidere og personer med lederansvar i offentlige virksomheter.
Undertittel
lytte, dele, delta
Forlag
Kommuneforl.
Utgitt
21 mars 2012
Lengde
144 sider
Sjangrer
Media og kommunikasjon, Fagbøker
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Adobe DRM
ISBN
9788244621076
Boka diskuterer etiske og juridiske problemstillinger ved offentlige virksomheters deltakelse i sosiale medier, samt gir eksempler på hvilken nytteverdi den kan ha. Boka henvender seg til kommunikasjonsmedarbeidere og personer med lederansvar i offentlige virksomheter.