Suksess med egne medier (ebok) av Øystein Bon
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Øystein Bonvik (forfatter), Aina Lemoen Lunde (forfatter)

Suksess med egne medier ebok

376,- Veil. pris: 425,-Spar: 49,-
(0)
Denne boken er den første norske boken om helhetlig bruk av virksomheters egne medier - både som et selvstendig kommunikasjonsverktøy og i samspill med andre virkemidler. Den tar for seg hele mediefloraen, inkludert nettsteder, trykksaker, app-er, sosiale medier og arrangementer og gir råd om kanalvalg, innhold og spredning. Suksess med egne medier hjelper deg til å ta de riktige valgene - når det gjelder både kanalmiks og historiefortelling. Boken presenterer hovedprinsippene i innholdsmar…
376,- Veil. pris: 425,-Spar: 49,-
Undertittel strategier for kanalvalg, innhold og spredning
Forfattere Øystein Bonvik (forfatter), Aina Lemoen Lunde (forfatter)
Forlag Fagbokforl.
Utgitt 22 januar 2014
Lengde 227 sider
Sjangrer Økonomi og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788245016130
Denne boken er den første norske boken om helhetlig bruk av virksomheters egne medier - både som et selvstendig kommunikasjonsverktøy og i samspill med andre virkemidler. Den tar for seg hele mediefloraen, inkludert nettsteder, trykksaker, app-er, sosiale medier og arrangementer og gir råd om kanalvalg, innhold og spredning. Suksess med egne medier hjelper deg til å ta de riktige valgene - når det gjelder både kanalmiks og historiefortelling. Boken presenterer hovedprinsippene i innholdsmarkedsføring (" "content marketing" ") og ser på hvordan ny teknologi og nye plattformer kan skaffe virksomheten et stort, engasjert og relevant publikum.