Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Slik bruker du sosiale medier på jobben ebok
429,-
Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar?
Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips til hvordan du kan bli flinkere til å
· drive nettverksbygging
· jobbe med personal branding
· styre hva som kommer på topp når andre googler deg
· jobbe effektivt med kollegaer og kunder via sosiale medier
· markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den
Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sje…
Ebok
429,-
Forlag
Fagbokforlaget
Utgitt
18 oktober 2024
Lengde
171 sider
Sjanger
Fagbøker, Data- og informasjonsteknologi
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
LCP
ISBN
9788245026832
Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar?
Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips til hvordan du kan bli flinkere til å
· drive nettverksbygging
· jobbe med personal branding
· styre hva som kommer på topp når andre googler deg
· jobbe effektivt med kollegaer og kunder via sosiale medier
· markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den
Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sjefen din vil hate.
Slik bruker du sosiale medier på jobben er et nyttig oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett bruk av Instagram, Google+, YouTube og SlideShare. For alle sosiale medier gis det konkrete råd som vil gjøre deg til en mer effektiv ansatt og en bedre ambassadør for virksomheten.
Personer som enten vedlikeholder nettverket sitt via LinkedIn, kommuniserer med kunder og kollegaer via Facebook eller er usikre på hvordan de skal benytte Twitter, vil ha glede av boken. Hos banker, reisebyråer og universiteter, hvor stadig mer kommunikasjon skjer via sosiale medier, vil boken være nyttig for ansatte som trenger å skaffe seg ny kunnskap og nye ferdigheter raskt. Den er også svært aktuell for ansatte ved f.eks. et advokat- eller eiendomsmeglerfirma, et treningssenter eller et tannlegekontor, altså for ansatte i virksomheter der de som behandler brukerne av tjenesten, har stor betydning for brukernes oppfatning av tjenesten, og der disse «behandlerne» kan gjøre virksomheten langt mer synlig og attraktiv online via sosiale medier. For gründere og små virksomheter vil boken kunne bidra til å sikre en rimelig og effektiv markedsføring av bedriften.
Espen Grimmert har arbeidet med digital markedsføring siden 1995. Han har vært markedssjef i NHO, markedsdirektør i Scandinavia Online, sjef for søkemotoren Kvasir og markedsdirektør i Aftenposten. Nå arbeider han i iProspect hvor han rådgir en rekke av Norges største virksomheter i rett bruk av sosiale medier. I 2015 ble han kåret til Norges beste sosiale medierådgiver.