Legg til i ønskeliste
    
    
      Les gratis utdrag
    
    
Moderne verdiskaping ebok
  
  
  429,-
  
Utgangspunktet enhver leder må ha, er at kundene vil velge den virksomheten som de mener er den mest attraktive i markedet. Da må virksomhetene innovere.
I dag vet vi at kvalitet er inngangsbilletten til markedet og at innovasjoner er billetten til å bli værende i markedet. Nøkkelen til suksess er at virksomheten forblir attraktiv.
Moderne verdiskaping handler om endringer i det eksterne miljøet – teknologiske, bærekraftmessige og økonomiske – som rammer alle. De som lykkes gjennom innovasjon…
  
    Ebok
    429,-
  
  
Andre har også kjøpt
    Forlag
    Fagbokforlaget
  
  
  
    Utgitt
    20 oktober 2024
    
  
  
  
  
    Lengde
    227 sider
  
  
  
    Sjanger
    
      Økonomi, næringsliv og ledelse, Fagbøker
    
  
  
  
  
    Språk
    Bokmål
  
  
    Format
    epub
  
  
    DRM-beskyttelse
    LCP
  
  
    ISBN
    9788245056327
  
Utgangspunktet enhver leder må ha, er at kundene vil velge den virksomheten som de mener er den mest attraktive i markedet. Da må virksomhetene innovere.
I dag vet vi at kvalitet er inngangsbilletten til markedet og at innovasjoner er billetten til å bli værende i markedet. Nøkkelen til suksess er at virksomheten forblir attraktiv.
Moderne verdiskaping handler om endringer i det eksterne miljøet – teknologiske, bærekraftmessige og økonomiske – som rammer alle. De som lykkes gjennom innovasjon, vil oppleve en reell vekst og økt firmaverdi.
Tor Wallin Andreassen er professor i innovasjon ved Norges Handelshøyskole og har publisert en rekke artikler og hatt forskeropphold ved Vanderbilt, Cambridge, Stanford, Maryland og Queensland. Han er grunnleggeren av Norsk Kundebarometer (BI), Norsk Innovasjonsindeks (NHH), og har ledet to forskningssenter ved NHH: Center for Service Innovation og Digital Innovation for Sustainable Growth (DIG).
      
        