Legg til i ønskeliste
Digital markedsføring og kommunikasjon ebok
329,-
Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler - både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.
Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fag…
Ebok
329,-
Forlag
Cappelen Damm akademisk
Utgitt
15 november 2021
Lengde
260 sider
Sjanger
Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
LCP
ISBN
9788202700379
Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler - både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.
Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.