Legg til i ønskeliste
Kunsten å selge ebok
529,-
Kunsten å selge er bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging.
Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring.
Nøkkeltemaer som …
Ebok
529,-
Undertittel
etablere, beholde og utvikle salgsrelasjoner
Forlag
Cappelen Damm akademisk
Utgitt
27 januar 2023
Lengde
379 sider
Sjanger
Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
LCP
ISBN
9788202794958
Kunsten å selge er bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging.
Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring.
Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere.
Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken:
«Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende ”Kunsten å selge” i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.» E-boka tilsvarer 5. utgave av trykt bok.
«Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende ”Kunsten å selge” i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.» E-boka tilsvarer 5. utgave av trykt bok.