Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter ebok
199,-
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker.
Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Dette er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger:
* …
Ebok
199,-
Forlag
Cappelen Damm akademisk
Utgitt
14 desember 2015
Lengde
150 sider
Sjanger
Fagbøker, Samfunnsvitenskap
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788202512378
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker.
Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Dette er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger:
* Hvordan får du tid til sosiale medier?
* Facebook for forskere
* Twitter for forskere
* LinkedIn og SlideShare for forskere
* Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder
* Å bygge faglig identitet på nett
* Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten?
* Fallgruver i sosiale medier.
Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.