Den evige blodspakten - forstå Bibelens røde tråd (ebok) av Kristian Kapelrud
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Kristian Kapelrud (forfatter)

Den evige blodspakten ebok

99,-
Den røde tråden gjennom Bibelen er en kjærlighetshistorie. «Ken Wright hadde en egen evne til å tale til hjertet. Under.visningen hans om blodspakten er fortsatt den talen jeg husker best av alle taler jeg har hørt. Budskapet setter hele Guds frelsesplan i perspektiv og hjelper oss å forstå alt i en dypere sammenheng. Uten at vi forstår blodspaktene i Bibelen, kan vi heller ikke forstå Guds nåde fullt ut. Spør du meg, burde det vært obligatorisk stoff for enhver kristen, for det rører ved kj…
Ebok 99,-

Andre har også kjøpt

Undertittel forstå Bibelens røde tråd
Forfattere Kristian Kapelrud (forfatter), Kristian Kapelrud (illustratør)
Forlag Ventura
Utgitt 19 juni 2017
Lengde 78 sider
Sjanger Dokumentar og fakta, Religion og livssyn
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788283650358
Den røde tråden gjennom Bibelen er en kjærlighetshistorie. «Ken Wright hadde en egen evne til å tale til hjertet. Under.visningen hans om blodspakten er fortsatt den talen jeg husker best av alle taler jeg har hørt. Budskapet setter hele Guds frelsesplan i perspektiv og hjelper oss å forstå alt i en dypere sammenheng. Uten at vi forstår blodspaktene i Bibelen, kan vi heller ikke forstå Guds nåde fullt ut. Spør du meg, burde det vært obligatorisk stoff for enhver kristen, for det rører ved kjernen av hele vår tro.» - Kristian Kapelrud «Kristian Kapelrud har gitt oss et kortfattet og lettlest bidrag til å forstå det paktsforhold vi som kristne står i overfor Gud. Bokas budskap er betimelig og viktig, ikke minst fordi det er underkommunisert i dag. Boka anbefales på det varmeste. Den er vel verd et studium.» - Alv J. Magnus, tidligere leder for Ungdom i Oppdrag «En levende, lettlest og velskrevet bok om Blodspakten, det mest sentrale temaet i Bibelen. Anbefales på det varmeste!» - Leiv Holstad, forkynner og grunnlegger av Maritastiftelsen «Boka skildrer på en gripende måte at blodspaktene i frelseshistorien er bygget på tillit og overgivelse og er preget av dyp kjærlighet. Jeg vil sterkt anbefale denne boka for alle kristne!» - Asbjørn Simonnes, PhD, dosent ved HVO og daglig leder i Oase «Ken Wright hadde en egen evne til å vise oss livsforvandlende skatter i Guds ord som styrket tryggheten på realiteten i Guds løfter. Kristian Kapelrud har klart å gjenfortelle hans budskap om blodspakten på en måte som styrker gudsbildet og klargjør forståelsen av evangeliet.» - Kari og Øyvind Hofstad, grunnleggere av Familiefokus Boken er godkjent av K-stud.