Serviceledelse - planlegging og styring av sannhetens øyeblikk (ebok) av Tor Wallin Andreassen
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Tor Wallin Andreassen (forfatter)

Serviceledelse ebok

385,-
Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øye…
Ebok 385,-

Andre har også kjøpt

Undertittel planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
Forfattere Tor Wallin Andreassen (forfatter)
Utgitt 2 november 2012
Lengde 332 sider
Sjanger Dokumentar og fakta
Språk Bokmål
Format pdf
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205445208

Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.