Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Journalistiske entreprenører ebok
289,-
Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling.
Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og h…
Ebok
289,-
Undertittel
medienes krise - din mulighet
Forlag
Cappelen Damm akademisk
Utgitt
12 januar 2015
Lengde
255 sider
Sjanger
Dokumentar og fakta, Kunst og kultur, Politikk og samfunn
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788202480349
Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling.
Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører.
Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014.