Legg til i ønskeliste
Sosiale medier og krisehåndtering ebok
429,-
Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer.
Denne e-boken tilsvarer 1. trykte utgave fra 2016.
Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.
Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale m…
Ebok
429,-
Andre har også kjøpt
Undertittel
en praktisk veileder
Forlag
Gyldendal akademisk
Utgitt
17 april 2023
Lengde
214 sider
Sjanger
Økonomi, næringsliv og ledelse, Fagbøker, Samfunnsvitenskap
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788205572041
Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer.
Denne e-boken tilsvarer 1. trykte utgave fra 2016.
Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.
Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser.
Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise.