Premium
Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Barneskoleårene (Foreldremagi-serien #4) ebok
129,-
I denne fjerde boken i Foreldremagi-serien guider Hedvig Montgomery foreldre gjennom årene der barnet finner sin plass i det store fellesskapet. Barneskoletiden er full av store følelser som er vanskelige å kontrollere, og en jakt på hva det vil si å være «meg». Det er i disse årene barnets personlighet formes. Det er et prosjekt fullt av sårbarhet. Frykten for å havne utenfor eller å miste ansikt er stor, og barna er sosiale nybegynnere i en tilværelse full av mattelekser, skjøre vennskap og a…
Ebok
129,-
Lydbok
179,-
Undertittel
6-13 år : syv enkle steg for å lykkes med oppdragelsen i læringens tid
Forlag
Pilar
Utgitt
13 september 2019
Lengde
230 sider
Sjanger
Dokumentar og fakta, Helse og livsstil
Serie
Foreldremagi-serien
Nummer i serie
4
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788293516675
I denne fjerde boken i Foreldremagi-serien guider Hedvig Montgomery foreldre gjennom årene der barnet finner sin plass i det store fellesskapet. Barneskoletiden er full av store følelser som er vanskelige å kontrollere, og en jakt på hva det vil si å være «meg». Det er i disse årene barnets personlighet formes. Det er et prosjekt fullt av sårbarhet. Frykten for å havne utenfor eller å miste ansikt er stor, og barna er sosiale nybegynnere i en tilværelse full av mattelekser, skjøre vennskap og andre bekymringer.
Montgomery gir metodene og rådene du trenger på veien mot det å få trygge og passe lykkelige barn. Og hun svarer på det alle foreldre spør seg om: Hvordan oppnår jeg at barnet kommer til meg når noe er vanskelig? Hva gjør jeg om barnet mitt er ensomt? Hvor mye tid skal vi bruke på lekser? Dette er boken som gjør deg til den forelderen du ønsker å være.
Hedvig Montgomery (f. 1968) er psykolog med egen praksis som familieterapeut. Hun holder en rekke kurs og foredrag for foreldre, lærere og annet personell om barn og utvikling. Foreldremagi-serien er enormt populær og har blitt en internasjonal suksess med salg til 23 land.