Legg til i ønskeliste
Innovasjonsevne og digital transformasjon i norske bedrifter ebok
209,-
Hvordan kan bedrifter ledes slik at de skaper større verdier i en stadig mer digitalisert økonomi?
Innovasjonsevne og digital transformasjon i norske bedrifter gir deg nye verktøy og innsikter som kan brukes til å skape verdier på en smart, bærekraftig og ansvarlig måte.
Digital transformasjon innebærer å endre bedriften slik at den skaper nye verdier for kunder og brukere gjennom nye tjenester basert på digitale teknologier. Mange …
Ebok
209,-
Forlag
Cappelen Damm akademisk
Utgitt
7 juli 2023
Lengde
187 sider
Sjanger
Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
LCP
ISBN
9788202800260
Hvordan kan bedrifter ledes slik at de skaper større verdier i en stadig mer digitalisert økonomi?
Innovasjonsevne og digital transformasjon i norske bedrifter gir deg nye verktøy og innsikter som kan brukes til å skape verdier på en smart, bærekraftig og ansvarlig måte.
Digital transformasjon innebærer å endre bedriften slik at den skaper nye verdier for kunder og brukere gjennom nye tjenester basert på digitale teknologier. Mange bedrifter mislykkes i denne prosessen fordi de mangler innovasjonsevne, og denne evnen må bedriftene utvikle på egenhånd – den kan ikke kjøpes. I boken viser forfatteren hvordan dette kan gjøres.
Forfatteren bruker resultater fra en ny studie om to konsern innen mediebransjen i Norge til å vise hvordan innovasjonsevne og digital transformasjon virker inn på verdiskapingen.
Målgruppen for boken er personer med lederansvar, forskere innen ledelse, medier og innovasjon, og politikere og studenter som er opptatt av ny verdiskaping gjennom digitalisering.