Legg til i ønskeliste
Markedsføring på 1-2-3 (Pensum på 1-2-3) ebok
169,-
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Ebok
169,-
Forlag
Cappelen Damm akademisk
Utgitt
23 september 2022
Lengde
155 sider
Sjanger
Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Serie
Pensum på 1-2-3
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
LCP
ISBN
9788202740597
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.