Retail design - den fysiske butikken som markedsføringskanal (ebok) av Marit Andreassen
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Marit Andreassen (forfatter)

Retail design ebok

349,-
I Retail design. Den fysiske butikken som markedsføringskanal presenterer og diskuterer forfatteren de virkemidlene som kan benyttes innenfor fagområdet retail design - alt fra markedsundersøkelser og merkevareledelse til utforming og posisjonering av butikklokalet, eksponeringer og spesialeksponeringer. Temaer som behandles i boken er: kommersielle virkemidler for å øke lønnsomheten tilrettelegging av den fysiske butikken til ulike menneskers ønsker og behov konseptutvikling og strategier vi…
Ebok 349,-

Andre har også kjøpt

Undertittel den fysiske butikken som markedsføringskanal
Forfattere Marit Andreassen (forfatter)
Utgitt 4 juli 2019
Lengde 399 sider
Sjanger Økonomi, næringsliv og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format pdf
DRM-beskyttelse LCP
ISBN 9788202629847
I Retail design. Den fysiske butikken som markedsføringskanal presenterer og diskuterer forfatteren de virkemidlene som kan benyttes innenfor fagområdet retail design - alt fra markedsundersøkelser og merkevareledelse til utforming og posisjonering av butikklokalet, eksponeringer og spesialeksponeringer. Temaer som behandles i boken er: kommersielle virkemidler for å øke lønnsomheten tilrettelegging av den fysiske butikken til ulike menneskers ønsker og behov konseptutvikling og strategier visualisering av virksomhetens identitet persepsjon og de menneskelige sansers kraft rommets påvirkning for vår kjøpsatferd vareplassering og dens kommersielle virkning å skape scenografiske etterligninger i utstillinger og butikker Retail design favner fag som sosiologi, antropologi og ledelse, så vel som design, arkitektur, salg og økonomi. En retail-designer må forstå både detaljistens merkevare og målgruppe, da butikken skal utvikles i henhold til det valgte konseptet og gi en inspirerende opplevelse og enkel kjøpsprosess for kundene. Utgivelsen henvender seg til studenter innen retail design og salg og markedsføring, og til alle som har interesse for hvordan retail design med den fysiske butikken som arena, kan skape verdier i samfunnet og for forbrukerne. E-boken tilsvarer 1. trykte utgave, Oslo: Cappelen Damm, 2017.