
Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Logg på! ebok
299,-
77 elever, foreldre, lærere og andre eksperter har skrevet 56 kronikker for å hjelpe oss å forstå debatten om teknologi, læring og utdanning.Felles for dem alle er ønsket om å gi barn og unge et best mulig læringsmiljø – basert på innsikt og barn og unges behov.Debatten om teknologi i utdanning har i altfor stor grad vært preget av ensidighet og polariserte meninger. Denne boken viser bredden av perspektiver og løfter frem både utfordringer og muligheter med teknologibruk.Initiert og samlet av …
Ebok
299,-
Undertittel
77 elever, foreldre, lærere og andre eksperter har skrevet 56 kronikker for å hjelpe oss å forstå debatten om teknologi, læring og utdanning
Forlag
Bonnier norsk forlag
Utgitt
19 mai 2025
Lengde
344 sider
Sjanger
Politikk og samfunn, Dokumentar og fakta
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788234725548
77 elever, foreldre, lærere og andre eksperter har skrevet 56 kronikker for å hjelpe oss å forstå debatten om teknologi, læring og utdanning.
Felles for dem alle er ønsket om å gi barn og unge et best mulig læringsmiljø – basert på innsikt og barn og unges behov.
Debatten om teknologi i utdanning har i altfor stor grad vært preget av ensidighet og polariserte meninger. Denne boken viser bredden av perspektiver og løfter frem både utfordringer og muligheter med teknologibruk.
Initiert og samlet av Elisabeth Palmgren og Torgeir Waterhouse – to sterke stemmer i skjæringspunktet mellom læring og digital utvikling – er dette en invitasjon til en mer nyansert, kunnskapsbasert og fremtidsrettet samtale om hva barna våre egentlig trenger.
Felles for dem alle er ønsket om å gi barn og unge et best mulig læringsmiljø – basert på innsikt og barn og unges behov.
Debatten om teknologi i utdanning har i altfor stor grad vært preget av ensidighet og polariserte meninger. Denne boken viser bredden av perspektiver og løfter frem både utfordringer og muligheter med teknologibruk.
Initiert og samlet av Elisabeth Palmgren og Torgeir Waterhouse – to sterke stemmer i skjæringspunktet mellom læring og digital utvikling – er dette en invitasjon til en mer nyansert, kunnskapsbasert og fremtidsrettet samtale om hva barna våre egentlig trenger.