Næringslivsjournalistikk - en innføring (ebok) av Magne Otterdal
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Magne Otterdal (forfatter)

Næringslivsjournalistikk ebok

219,-
Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv».…
Ebok 219,-

Andre har også kjøpt

Undertittel en innføring
Forfattere Magne Otterdal (forfatter)
Utgitt 7 juli 2015
Lengde 187 sider
Sjanger Fagbøker, Samfunnsvitenskap
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788202458584
Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv». Forfatteren gjennomgår også Gasellekonseptet til Dagens Næringsliv, og viser hvordan det blant annet kan brukes til å lage lokalt næringslivsstoff. Næringslivsjournalistikk tar for seg både omfattende undersøkende researchmetoder og dagligdags jobbing med saker. Denne e-boken tilsvarer p-bokens 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2012.