Åpen eller innadvendt - omdømmebygging for organisasjoner (ebok) av Peggy Simcic Brønn
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Peggy Simcic Brønn (forfatter)

Åpen eller innadvendt ebok

389,-
Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i…
Ebok 389,-

Andre har også kjøpt

Undertittel omdømmebygging for organisasjoner
Forfattere Peggy Simcic Brønn (forfatter), Ane Sjøbu (oversetter), Kjersti Velsand (oversetter)
Forlag Gyldendal
Utgitt 20 desember 2018
Lengde 351 sider
Sjanger Økonomi, næringsliv og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205525009
Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave: Oppdaterte eksempler og caser. Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning. Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på. Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes. Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet. Bestill vurderingseksemplar