Det moderne India (ebok) av Rina Sunder
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Rina Sunder (forfatter)

Det moderne India ebok

245,- Veil. pris: 279,-Spar: 34,-
(0)
India er et land i vekst. Økonomien har en årlig vekstrate på nesten åtte prosent, og millioner av innbyggere løftes ut av fattigdom og inn i middelklassen. Det indiske forbrukermarkedet preges av en gjennomsnittlig yngre befolkning enn de fleste andre land. Store næringslivsreformer gjør at India nå åpner seg som en potensiell samarbeidspartner for både land og bedrifter. Det moderne India er en lettlest og praktisk innføring i indisk kultur og næringsliv. Boken tar for seg særegenhetene v…
245,- Veil. pris: 279,-Spar: 34,-
Undertittel samfunn, økonomi og næringsliv
Forfattere Rina Sunder (forfatter)
Forlag Gyldendal
Utgitt 13 august 2019
Sjangrer Økonomi og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205524996
India er et land i vekst. Økonomien har en årlig vekstrate på nesten åtte prosent, og millioner av innbyggere løftes ut av fattigdom og inn i middelklassen. Det indiske forbrukermarkedet preges av en gjennomsnittlig yngre befolkning enn de fleste andre land. Store næringslivsreformer gjør at India nå åpner seg som en potensiell samarbeidspartner for både land og bedrifter. Det moderne India er en lettlest og praktisk innføring i indisk kultur og næringsliv. Boken tar for seg særegenhetene ved det indiske samfunnet, og er en praktisk guide for dem som vil lære mer om indisk geografi, demografi, arbeids- og næringsliv, regional politikk, outsourcing og markedstilgang. Boken inneholder en rekke businesscaser som tar for seg norske bedrifters erfaringer fra India - fra store, internasjonale selskaper som Yara, Wallenius Wilhelmsen Logistics og Telenor, til mindre nisjebedrifter. Dette er en bok som anbefales for personer og bedrifter som ønsker å lære mer om mulighetene som ligger i det indiske markedet, og for studenter innen økonomi, handel og Asia-studier.