Journalistiske entreprenører (ebok) av Geir T
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Geir Terje Ruud (forfatter)

Journalistiske entreprenører ebok

288,- Veil. pris: 329,-Spar: 41,-
(0)
Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og …
288,- Veil. pris: 329,-Spar: 41,-
Undertittel medienes krise - din mulighet
Forfattere Geir Terje Ruud (forfatter)
Utgitt 12 januar 2015
Sjangrer Media og kommunikasjon, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788202480349
Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører. Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014.