Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrå
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Audun Farbrot (forfatter)

Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter ebok

166,- Veil. pris: 189,-Spar: 23,-
(0)
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen.…
166,- Veil. pris: 189,-Spar: 23,-
Forfattere Audun Farbrot (forfatter)
Utgitt 14 desember 2015
Lengde 150 sider
Sjangrer Media og kommunikasjon, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788202512378
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker. Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger: Hvordan får du tid til sosiale medier? Facebook for forskere Twitter for forskere LinkedIn og SlideShare for forskere Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder Å bygge faglig identitet på nett Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten? Fallgruver i sosiale medier Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.