Åpen eller innadvendt - omdømmebygging for organisasjoner (ebok) av Peggy Simcic Brønn
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Peggy Simcic Brønn (forfatter)

Åpen eller innadvendt ebok

345,-
Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdøm…
Ebok 345,-

Andre har også kjøpt

Undertittel omdømmebygging for organisasjoner
Forfattere Peggy Simcic Brønn (forfatter), Ane Sjøbu (oversetter), Kjersti Velsand (oversetter)
Forlag Gyldendal
Utgitt 20 desember 2018
Lengde 351 sider
Sjanger Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205525009

Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til.

Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave:

  • Oppdaterte eksempler og caser.
  • Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning.
  • Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på.
  • Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes.

Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.