Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt (ebok) av Pål Nisja-Wilhelmsen
Legg til i ønskeliste
Pål Nisja-Wilhelmsen (forfatter), Mari Grønvold (forfatter)

Innholdsmarkedsføring ebok

335,-
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. A…
Ebok 335,-

Andre har også kjøpt

Undertittel fortjent, eid og kjøpt
Forfattere Pål Nisja-Wilhelmsen (forfatter), Mari Grønvold (forfatter), Mari Grønvold (medforfatter)
Forlag Gyldendal
Utgitt 9 august 2020
Lengde 375 sider
Sjanger Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205535152

Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt.

Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.