Legg til i ønskeliste
Gratis utdrag
- Sett i bokhyllen
- Les gratis utdrag
Internasjonal markedsføring ebok
499,-
«Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes. Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet. Dette er bakteppet for "Internasjonal markedsføring". Boken er rikt illustrert …
Ebok
499,-
Forlag
Universitetsforlaget
Utgitt
17 februar 2020
Lengde
480 sider
Sjanger
Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk
Bokmål
Format
pdf
DRM-beskyttelse
LCP
ISBN
9788215042275
«Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes.
Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet.
Dette er bakteppet for "Internasjonal markedsføring". Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass.
"Internasjonal markedsføring" henvender seg til:
* studenter på universitets- og høyskolenivå
* praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi
* politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling.
Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet.
Dette er bakteppet for "Internasjonal markedsføring". Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass.
"Internasjonal markedsføring" henvender seg til:
* studenter på universitets- og høyskolenivå
* praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi
* politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling.