Å lykkes med media (ebok) av Mina Gerhardsen
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Mina Gerhardsen (forfatter)

Å lykkes med media ebok

201,- Veil. pris: 229,-Spar: 28,-
(0)
Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes…
201,- Veil. pris: 229,-Spar: 28,-
Undertittel en håndbok for deg som vil sette agenda
Forfattere Mina Gerhardsen (forfatter), Siri Dokken (illustratør)
Forlag Res publica
Utgitt 1 februar 2019
Lengde 186 sider
Sjangrer Media og kommunikasjon, Fagbøker
Språk Bokmål
Format epub
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788282261272
Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette. Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon ? så er dette boka for deg. Mina Gerhardsen har bakgrunn fra journalistikk og politikk. Hun har jobbet som journalist, vært informasjonsrådgiver, er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor med ansvar for mediestrategi og har vært kommunikasjonsdirektør. Gerhardsen har også erfaring fra frivillig sektor, som leder og talsperson.