Nyskapning (ebok) av Erik Lerdahl
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Erik Lerdahl (forfatter)

Nyskapning ebok

201,- Veil. pris: 229,-Spar: 28,-
(0)
Ønsker du å bli dyktig til å løse problemer og utvikle nye løsninger? Hva kreves i så fall? Og hvordan kan du arbeide mer effektivt og målrettet med nyskapning? Nyskapning og kreativitet blir stadig mer etterspurt i arbeidslivet. Denne bokens utgangspunkt er at kreativitet ikke er en forutbestemt egenskap knyttet til bestemte personer og yrker, men en muskel som kan trenes målrettet opp. I boken lærer du hvordan. En velutprøvd metodikk for nyskapning presenteres. Den består at tre faser: kar…
201,- Veil. pris: 229,-Spar: 28,-
Undertittel arbeidsbok i kreative metoder
Forfattere Erik Lerdahl (forfatter)
Utgitt 5 desember 2017
Sjangrer Økonomi og ledelse, Fagbøker
Språk Bokmål
Format pdf
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205514294
Ønsker du å bli dyktig til å løse problemer og utvikle nye løsninger? Hva kreves i så fall? Og hvordan kan du arbeide mer effektivt og målrettet med nyskapning? Nyskapning og kreativitet blir stadig mer etterspurt i arbeidslivet. Denne bokens utgangspunkt er at kreativitet ikke er en forutbestemt egenskap knyttet til bestemte personer og yrker, men en muskel som kan trenes målrettet opp. I boken lærer du hvordan. En velutprøvd metodikk for nyskapning presenteres. Den består at tre faser: kartlegging, idégenerering og foredling. For hver enkelt fase introduseres en rekke metoder med en praktisk steg-for-steg-beskrivelse og konkrete tips til gjennomføring. For å bli dyktig i nyskapning er det lurt å bli fortrolig med et spekter av ulike kreative metoder. Det øker sannsynligheten for at vi kommer opp med gode løsninger. Metodikken i boken kan brukes til å løse utfordringer knyttet til alt fra samhandling, organisasjonsstruktur, teknologi eller et ønske om å utvikle nye forretningskonsepter. Boken egner seg for: organisasjoner som vil arbeide systematisk med nyskapning prosjektledere i organisasjoner som vil lede kreativt arbeid arbeidstakere som lever av å være kreative, og trenger påfyll av nye metoder studenter og elever som vil lære seg kreative metoder lærere i skolen som vil bruke kreative metoder i undervisningen