Serviceledelse - planlegging og styring av sannhetens øyeblikk (ebok) av Tor Wallin Andreassen
Legg til i ønskeliste Gratis utdrag
  • Sett i bokhyllen
  • Les gratis utdrag
  • Embed-kode
Tor Wallin Andreassen (forfatter)

Serviceledelse ebok

429,-
Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinn Når omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Boka ser på markedsføring som et samspill mellom kunder, organisasjon og teknologi - et perspektiv de fleste kjenner seg igjen i. Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrat…
Ebok 429,-

Andre har også kjøpt

Undertittel planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
Forfattere Tor Wallin Andreassen (forfatter)
Utgitt 2 november 2012
Lengde 332 sider
Sjanger Fagbøker, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk Bokmål
Format pdf
DRM-beskyttelse Vannmerket
ISBN 9788205445208
Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinn Når omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Boka ser på markedsføring som et samspill mellom kunder, organisasjon og teknologi - et perspektiv de fleste kjenner seg igjen i. Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.