Legg til i ønskeliste
Sosiale medier og krisehåndtering ebok
395,-
Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser. Boken er skrevet for offentli…
Ebok
395,-
Andre har også kjøpt
Undertittel
en praktisk veileder
Forlag
Gyldendal akademisk
Utgitt
17 april 2023
Lengde
214 sider
Sjanger
Fagbøker, Samfunnsvitenskap, Økonomi, næringsliv og ledelse
Språk
Bokmål
Format
epub
DRM-beskyttelse
Vannmerket
ISBN
9788205572041
Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.
Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser.
Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle – ikke minst ledere – som vil håndtere sosiale medier i en krise.